ย ย 

Wij vinden het leuk als je hieronder schrijft hoe je het bezoek (aan tuin of website) hebt beleefd.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Henny Henny uit Heino schreef op 5 juli 2025
Deze tuin stond al langer op ons verlanglijstje; vandaag zijn we er dan eindelijk geweest. De voortuin is โ€˜gewoonโ€™ mooi, maar dan โ€ฆals je de tuin aan de zijkant inloopt, weet je niet wat je ziet. Wat een prachtige tuin! Strakke borders met uitgekiende plantencombinaties, al dan niet op kleur met vijvers en kassen. En tot slot is (bijna) al dat moois ook nog eens te koop tegen hele schappelijke prijzen. Echt een aanrader! Wij komen in ieder geval nog eens terug โ€ฆ
Even geduld…

ย