Deze tuin stond al langer op ons verlanglijstje; vandaag zijn we er dan eindelijk geweest. De voortuin is โgewoonโ mooi, maar dan โฆals je de tuin aan de zijkant inloopt, weet je niet wat je ziet. Wat een prachtige tuin! Strakke borders met uitgekiende plantencombinaties, al dan niet op kleur met vijvers en kassen. En tot slot is (bijna) al dat moois ook nog eens te koop tegen hele schappelijke prijzen. Echt een aanrader! Wij komen in ieder geval nog eens terug โฆ