Gisteren genoten van een bezoek aan deze heel mooie tuin. Tot in de puntjes verzorgd en met veel liefde en passie opgebouwd. Hier wordt met verstand van zaken getuinierd! En wat een mooie dahlia's worden er gekweekt. Daar wordt je gewoon hebberig van. Dank voor de leuke gesprekken en tot ziens.