Wij waren met de tuinclub Oxalis naar ons Joppe en werden ontvangen met koffie thee en heerlijke appeltaart en alles in romantisch servies. En wat een aardig echtpaar die de hele tuin samen opgezet hebben met ongelooflijk veel kennis van alle planten!! Wat zagen we prachtige combinaties met schitterende kleuren! Diep onder de indruk. En wat een assortiment dahliaโs en ook heel betaalbaar! Dit is een tuin voor het blad Groei en Bloei.
Een aanrader voor iedereen die van tuinen houdt!
Groeten van de tuinclub Oxalis uit Beekbergen/ Apeldoorn
Een aanrader voor iedereen die van tuinen houdt!
Groeten van de tuinclub Oxalis uit Beekbergen/ Apeldoorn