ย ย 

Wij vinden het leuk als je hieronder schrijft hoe je het bezoek (aan tuin of website) hebt beleefd.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Els Schelfhorst Els Schelfhorst uit Lieren schreef op 25 juli 2025
Wij waren met de tuinclub Oxalis naar ons Joppe en werden ontvangen met koffie thee en heerlijke appeltaart en alles in romantisch servies. En wat een aardig echtpaar die de hele tuin samen opgezet hebben met ongelooflijk veel kennis van alle planten!! Wat zagen we prachtige combinaties met schitterende kleuren! Diep onder de indruk. En wat een assortiment dahliaโ€™s en ook heel betaalbaar! Dit is een tuin voor het blad Groei en Bloei.
Een aanrader voor iedereen die van tuinen houdt!

Groeten van de tuinclub Oxalis uit Beekbergen/ Apeldoorn
Even geduld…

ย