Wij vinden het leuk als je hieronder schrijft hoe je het bezoek (aan tuin of website) hebt beleefd.
Marion Tieman
uit Lelystad schreef op 1 augustus 2025
Gisteren bezocht ik deze tuin via de Open Tuinengids van de Nederlandse Tuinenstichting. Dat ik nog nooit van deze tuin had gehoord of een rapportage gezien in een tuinblad onvoorstelbaar, want wat was het mooi ! Bij binnenkomst eerst al de prachtige, kleurrijke Dahliaโs, zoveel soorten in grote potten en niet duur. Ook veel soorten Salviaโs te koop. In de tuin schitterende borders op kleur met verfijnde combinaties met ook veel voor mij nog onbekende soorten. Bij de vijver zag ik gelijk grote libelles (paardenbijters) rondvliegen. Op de planten ook heel veel insecten, fantastisch ! Het onderhoud komt helemaal voor rekening van Gert en Adrie, de eigenaren zelf en echt perfect onderhouden. Een plek waar ik helemaal tot rust kwam en vanuit de verschillende zitjes over de tuin wegdromend een moment van geluk beleefde (had ik even nodig). Terecht โAnd into the garden I go to loose my mind and find my soulโ. Blij en geรฏnspireerd toog ik na een sapje en paar planten rijker (wat een toepasselijke naam Dahlia โRhubarb and Custardโ) huiswaarts. Ik wil hier zeker nog eens terugkomen en wie weet met dan een andere tuinliefhebber.