ย ย 

Wij vinden het leuk als je hieronder schrijft hoe je het bezoek (aan tuin of website) hebt beleefd.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Marion Tieman Marion Tieman uit Lelystad schreef op 1 augustus 2025
Gisteren bezocht ik deze tuin via de Open Tuinengids van de Nederlandse Tuinenstichting. Dat ik nog nooit van deze tuin had gehoord of een rapportage gezien in een tuinblad onvoorstelbaar, want wat was het mooi ! Bij binnenkomst eerst al de prachtige, kleurrijke Dahliaโ€™s, zoveel soorten in grote potten en niet duur. Ook veel soorten Salviaโ€™s te koop. In de tuin schitterende borders op kleur met verfijnde combinaties met ook veel voor mij nog onbekende soorten. Bij de vijver zag ik gelijk grote libelles (paardenbijters) rondvliegen. Op de planten ook heel veel insecten, fantastisch ! Het onderhoud komt helemaal voor rekening van Gert en Adrie, de eigenaren zelf en echt perfect onderhouden. Een plek waar ik helemaal tot rust kwam en vanuit de verschillende zitjes over de tuin wegdromend een moment van geluk beleefde (had ik even nodig). Terecht โ€œAnd into the garden I go to loose my mind and find my soulโ€. Blij en geรฏnspireerd toog ik na een sapje en paar planten rijker (wat een toepasselijke naam Dahlia โ€˜Rhubarb and Custardโ€™) huiswaarts. Ik wil hier zeker nog eens terugkomen en wie weet met dan een andere tuinliefhebber.
Even geduld…

ย