Wij vinden het leuk als je hieronder schrijft hoe je het bezoek (aan tuin of website) hebt beleefd.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Klaas Wilms Klaas Wilms uit Emmeloord schreef op 2 augustus 2023
We hebben genoten van de tuin. Hoe je ook kijkt, overal zie je iets moois en bijzonders.
Het geheel met de prachtige doorkijkjes op verschillende plaatsen. Als je van dichtbij kijkt, zie je opeens bijzondere planten.
Koffiedrinken onder de walnoot. Je kunt er uren blijven zitten.
Even geduld…