We hebben genoten van de tuin. Hoe je ook kijkt, overal zie je iets moois en bijzonders.
Het geheel met de prachtige doorkijkjes op verschillende plaatsen. Als je van dichtbij kijkt, zie je opeens bijzondere planten.
Koffiedrinken onder de walnoot. Je kunt er uren blijven zitten.
Even geduld…